czwartek, 19 lipca 2012

Rowerek - Unibike CrossFire


Od wczoraj jestem szczęśliwą posiadaczką nowego roweru ! :) a jest nim...

UNIBIKE CROSSFIRE 

Oczywiście od razu musiałam wypróbować ten wspaniały prezent (z okazji obrony mgr i zbliżających się imienin). Komfort jazdy jest na bardzo wysokim poziomie. Ja, osoba, która do tej pory co dzień do pracy jeździła na rowerze z supermarketu (ciężkim i trzeszczącym bez możliwości zmiany przerzutki) w jedną i drugą stronę min. 30minut (1h dziennie) stwierdzam, iż nie jest obojętne jakim rowerem się jeździ czy za 300zł czy za 2tys. 

Dziś drugi dzień jazdy i mogę z ręką na sercu powiedzieć, iż jazda na takim rowerze to czysta przyjemność i chce się więcej i więcej :)




Żelowe siodełko z amortyzacją to strzał w 10 ! :) 


Podczas jazdy na rowerze poprawiamy funkcjonowanie układu oddechowego i układu krążenia, zapewniając swojemu organizmowi gruntowną wentylację. To z kolei podnosi naszą sprawność fizyczną i wydolność całego organizmu. W  efekcie rośnie nasze zadowolenie i chęć do życia.

Nasz dwukołowy przyjaciel pozwala na: wysmuklenie łydek i napięcie ud, wzmocnienie bioder, mięśni grzbietu i brzucha. Sprawia, iż nasze mięśnie napinają się. Podczas jazdy na rowerze pracują także mięśnie grzbietu i rąk, gimnastykuje się kręgosłup. Pedałowanie zmniejsza też ryzyko wystapienia żylaków na nogach.

Rower pomaga nam pozbyć się zbędnych kalorii (godzina jazdy z prędkością zbliżoną do 20km/h to około 600cal),  jest pomocny w walce z cellulitem, a przebywanie na świeżym powietrzu, w dodatku przy słonecznej pogodzie,  poprawia wygląd cery i sprawia, że wyglądamy rześko i młodo. Po prostu chce się żyć!

Jazda na rowerze (10 km/h)     300 kcal
Jazda na rowerze (20 km/h)     600 kcal








Kto kocha jazde na rowerze tak samo jak ja?








3 komentarze:

  1. porządny rower to podstawa:) Moja Ania teraz zapiernicza ostro :) aż trudno mi ja dogonić :) koła 28" i 8 przerzutek z tyłu dają kopa, a do tego siła jej nóżek panuje nad wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi marzy się Electra ... <3

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi ukradli rower. Pilnuj swojego! Ja moze na wiosne kupie sobie jakiś nowy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...